ניקוי ספות וריפודים, שטיחים ומזרונים

הספה מלוכלכת? השטיח דורש ניקוי? המזרן חייב רענון? החלטתם שאתם מעוניינים לנקות ולהחזיר לריפודים שלכם את הצבע מחדש?הגעתם למקום הנכון!

אנו ב"כבס-נע" נגיע לביתכם ונבצע עבורכם ניקוי ספות וריפודים שטיחים ומזרונים עם ציוד מהמתקדם ביותר בתחום, עם מכונות הזרקה יניקה מקצועיות, ועם חומרים ידידותיים לסביבה התואמים את סוג הבד וסוג הכתם הדורש טיפול. ניקוי ספות בבית הלקוח הוא אחד מהשירותים שאנו מספקים באופן מקצועי. כשאנחנו מתחילים תהליך של ניקיון ספות בבית הלקוח, אנחנו לוקחים בחשבון כמה מאפיינים של הספה על מנת להביא לתוצאה מקסימלית עבור הניקוי של הספה שלכם. כמו סוגי הכתמים, עומק הכתמים, גיל הספה, וכמובן את סוג הריפוד שמרכיב את הספה – עור, דמוי עור, בד סינטטי, בד כותנה, בד פשתן, בד אימפלה, וכו'. לכל סוג כתם וריפוד מותאמת שיטת עבודה משלו. 

העבודה מתבצעת בשיטה האמריקאית של הזרקת החומרים אל תוך הבד, הצפת הלכלוך והסרת הכתמים, ויניקה בחזרה, העבודה נעשית באמצעות מכונות מקצועיות מהטובות בעולם. אנו מתחייבים למחיר לשירות ולאיכות הטובה ביותר, ול 100% שביעות רצון הלקוח. כיצד תדעו מהו המחיר ההגון של ניקוי ספות בד? המחיר שראוי לשלם עבור ניקוי ספה מבד מתייחס לאיכות הציוד, לאיכות חומרי הניקיון, לזמן העבודה הנדרש, לגודל הספה. ומשתנה בין ספה לספה. באופן כללי ללא התייחסות למשתנים נוספים, המחיר הנו – 100 ש"ח למושב כ 50 ס"מ. כמובן שיש צורך בקבלת הצעה מדויקת לאחר קבלת הפרטים.

רוצים לקבל הצעת מחיר במהירות?

לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר חייגו – 09-7429855 או שלחו WhatsApp ל 054-4250274 או השאירו פרטים ונחזור אליכם. אנו נותנים אחריות מלאה על שירותי הניקוי שלנו ו 100% שביעות רצון.

נשמח לתת לכם שירות.